Friday, February 19, 2010

Pe yg ku buat hari nih...

Aku baru terjumpa link apps networkblog dalam facebook.. so hentam sana sini, dah siap link dalam facebook aku. Pastu terlebih rajin sket, taruk la sama kawan aku punya link. Antara member aku yang sempat taruk, mok dgn zool.. Arep punya blog mcm ada limited user je leh tgk. Rasanya adult content kot. Yang lain nanti kalau aku sempat aku taruk lagi.. Terima kasih utk kawan aku nama azamnecrone nih je yg buat aku gagau sana sini smpai jumpa apps nih.

Ni kelam kabut sket bukan pe.. tadi Nan call nak main dota kasi jumpa awal sket.. Ni pun dah lagi 10 minit nak kul 9. Makan pun belum lagi.. So stakat ni je la aku nak menulis pun walau dalam kepala ni mcm2 nak cite rasanya.. So kepada geng dota, ada pantun 2 kerat nak kasi..

Skodeng cekup bukan main berani,
  Laukku cukup masin malam ni.

3 comments:

born82 said...

cepat oww.. mari kluar... mereka sudah menanti

meth 。スカーレ said...

haha adult content pebenda hadoii.

Zulkarnein said...

Aemeth : aku pun tgh pening pasal setting nih. Pelik, aku pun tak ada dalam listing google search, tapi mok ada la pulak.