Saturday, February 20, 2010

Dota utk hari ini...

Mok ada bagi idea, "Pekate ko buat blog utk dak2 main dota nih?". Bila balik pikir, best jugak kalau bukak journal simpan semua game yang dah main, walau hari ni aku kantoi ketiga-tiga game. So, post ni maka tercipta la log dota yang aku habiskan RM 5 setiap hari..




Round 1,
Sentinel : Zool, Aku, Arep, Epoi
Scourge : Bobo, Mok, Tutek, Nan

Ni nasib baik aku ada simpan screen shot utk round 1 nih.

Sipnosis game nih : Nan main lich smpai tahap tak de hati punya main..

Round 2 dgn 3 player aku tak ingat sgt. Cuma tambah Apit dgn Moja je utk game 2 dgn 3 nih.

Malam ni memang tak de jodoh utk aku menang. Mungkin sebab bongkak takbur menang tanpa kalah smlm kot. Walau cemana pun, bukan aku sorang yang kalau ketiga-tiga set.. Kawan baik aku Zool dgn Arep pun terima nasib yg sama mlm nih.
Harap-harap, esok boleh blah sket pun tak pe la.. Smpai sini saja cite dota utk mlm nih.. Esok aku screen shot lagi tiap stat yang aku main. Baru rasa berbaloi main kalau ada tracking game letak dalam log. Hehehe..

*note : Kalau ada sesapa nak tambah cite dalam episod kali ni, kasi tau dalam comment.. nanti aku updatekan.. mekasih
---------------------
Update dari Born82,
Round 2.
Sentinel- tutek, arip, zool, joy, bobo
Scourge - mok, moja, nan, apit, epoi (menang)

Round 3.
Sentinel- tutek, mok, zool, joy, arip
Scourge - poi, nan, bobo, moja, apit (menang)

4 comments:

Anonymous said...

Joy, ko lupa taruk gambo nan yg hensem bila time dia menang angkat tangan tuh..

born82 said...

ehehe... game smalam author ni angin ngan aku oww.. ehehehe

born82 said...

Round 2.
Sentinel- tutek, arip, zool, joy, bobo
Scourge - mok, moja, nan, apit, epoi


Round 3.
Sentinel- tutek, mok, zool, joy, arip
Scourge - poi, nan, bobo, moja, apit

Zulkarnein said...

born82 - Bab emo tu sorry brader. Angin keluar masuk bila harapan tinggal harapan. Pergh..

Terima kasih atas detail bagi Round 2 dengan 3. Aku update sekali dalam post ini.