Thursday, April 15, 2010

Zainuddin's Hierarchy on Facebook!


Hari ni dalam sejarah aku nak kumpulkan semua sanak saudara di dalam Facebook. Memang sudah tersedia ada group yang aku buat bagi semua sanak saudara yang tercapai oleh aku. Dan sekarang aku buat FAN PAGE utk facebook yang bertajuk Zainuddin's Hierarchy. Mari kita tengok sampai berapa banyak sanak saudara yang boleh menyertai kumpulan ini.



Aku terlintas dengan idea ni bila terbaca apps Family Link. Tapi walau apa pun, seeloknya kalau dimulakan dulu dengan senarai ahli keluarga yang ada.

Dengan harapan yang berbukit ini, diharap ahli keluarga di Yala, Thailand juga dapat terlibat dengan kumpulan ini. Tak kira siapa, mahupun Relation Wannabe pun tak pe rasanya. Apa pun, kita tengok apa yang akan terjadi selepas beberapa menjak.

Hari ini sudah ramai kita kehilangan beberapa ahli keluarga yang antaranya,

  1. Tok Zainuddin sendiri,
  2. Opah Khadijah,
  3. Pak Long Zainal Abidin,
  4. Pak Ngah Zawari,
  5. Mak Lang Teluk Intan,
  6. Pak Teh Zahari (baru meninggal awal April ini)
  7. Pak Cik Zahidi (@bapa aku)
  8. Izzuhadi (sepupu aku kemalangan motorsikal)
  9. Anak kembar Kak Hanim (anak saudara kemalangan tertindih bantal)
dan lain lain yang mungkin aku tak dapat ingat..

Di bawah aku sertakan 2 gambar yang dapat diletakkan untuk kali ini.


Gambar Ahli Keluarga Arwah Tok Zainuddin bersama anak dan cucu



Gambar Arwah Tok Zainuddin Muda² Dulu.
(Terima kasih Zafes kerana bekalkan gambar ni)


Klik NANG post ni kalau cun.

No comments: