Wednesday, April 21, 2010

Just Cause 2 - One down, more to go...


Baru - baru ni Khairan (adik aku) beli game Just Cause 2 ni. Bila dah start main, baru tau yang game ni boleh tahan bestnya.


Baru baru ni, aku dah settlekan game ni. Main Storyline habis. Cuma tinggal sidequest yang malas dah aku nak settlekan.




Gamenya lebih kurang sama dgn game GTA (Grand Thief Auto). Bawa moto, kereta, heli dan tak lupa kapal terbang pun boleh.

Antara kelainan game ni sebab banyak menggunakan Parachute + Grapple Hook yang tak henti-henti bersedia untuk digunakan.

Helikopter juga tidak ketinggalan untuk dicilok di dalam game ni. Kalau dah lagak spiderman dipraktikkan, semua benda boleh cilok.

Antara best game ni adalah nama tempat. Semua nama tempat menggunakan Bahasa Indonesia / Melayu. Panau Island, itulah nama map ini yang digunakan.

Game ni tak ada sempadan. Selagi boleh panjat, panjat! Walaupun aku sendiri gayat dengan tempat tinggi.

So, selesai sudah game ni. Dan seterusnya aku nak settlekan game lain untuk pencapaian seterusnya.

(Source : www.gamespot.com)

No comments: