Saturday, April 24, 2010

Movie Planning : Ironman 2 and Kick Ass

Sebelum ni aku banyak dah miss tengok movie. Sekarang ni nak cungkil balik hobi menonton wayang. Tak dapat wayang pun, dapat tengok DVD pun cukup la.

So movie yang akan aku start untuk bulan Mei ni, IRONMAN 2.
Aku memang fan untuk semua movie remake dari MARVEL COMIC. Kali ni dengan storyline sambungan dari IRONMAN bahagian 1. Tak sabar nak gather dengan member-member untuk layan cite nih.


Tak ketinggalan untuk cerita Kick Ass ni. Tapi tak pasti lagi bila tayangan untuk cerita ni.

-------------

Aku punya lama dah tak tengok wayang sampai termis kedua-dua cerita yang list kat bawah ni. Cuma peringatan kat diri aku lepas ni kena cari DVD untuk kedua-dua cerita kat bawah ni.


Alice in Wonderland


How to Train your Dragon


2 comments:

Fathullah Hakim | FH said...

nk tgk gk..best2

Zulkarnein said...

@fathullahHAKIM, tgk jgn tak tgk. :-D